#

Dożywotnia gwarancja od HELLA

21/01/2022

Hella Polska wprowadziła innowacyjne rozwiązanie w sprzedaży oświetlenia dedykowanego. Klient otrzymuje bezpłatne rozszerzenie gwarancji. Produkt ma teraz ochronę dożywotnią – to rozwiązanie unikatowe na rynku części zamiennych do samochodów. Cała akcja pod hasłem Dożywotnia Gwarancja od Hella skupia się na promowaniu produktów oryginalnego wyposażenia czyli najwyższej jakości, które to są dostępne w Aftermarkecie. Jest to jeden z istotnych elementów by klienci mieli wybór, ale również pełną świadomość, że wybierając produkt premium wybierają jakość, bezpieczeństwo i komfort. Warto nadmienić, iż firma HELLA jako lider technologiczny w dziedzinie inteligentnej emisji światła, reflektorów halogenowych, ksenonowych oraz LED, spełnia zawsze najwyższe wymagania. Dostarcza swoje produkty na pierwszy montaż do takich marek jak: PORSCHE, MERCEDES BENZ, AUDI, BMW, VW, RENAULT, OPEL, NISSAN, SKODA.

W ramach akcji Dożywotniej Gwarancji każdy kto zakupił produkt, objęty tym programem, po 01.10.2020 uzyskał prawo do bezterminowego okresu gwarancyjnego. Jako dodatkowy benefit całej akcji uwzględniono również sytuację, iż przy sprzedaży pojazdu, który został wyposażony w produkt Hella objęty dożywotnią gwarancją, prawa dożywotniej gwarancji przechodzą na nowego właściciela co pozwala na utrzymanie wartości pojazdu.

Żaden producent w Aftermarkecie / OE nigdy jeszcze nie zaoferował takiej wartości dodanej co sprawia, że Dożywotnia Gwarancja od Hella jest unikalnym rozwiązaniem na tle dotychczasowej praktyki rynkowej.

By wyróżnić swoją ofertę Hella wprowadza dożywotnią gwarancję na produkty wykonane w technologii Halogen i Xenon z segmentu:

W całości oferty jest ponad 1800 produktów, które są dedykowane zarówno do pojazdów osobowych jak i ciężarowych (dla ruchu prawostronnego). Akcją objęte są wyłącznie zakupy dokonane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Więcej informacji dotyczących akcji tj. regulamin, animację prezentującą cały projekt, listę produktów objętych Dożywotnią Gwarancją i reklamacyjny formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.hella.pl/dozywotniagwarancja. Tam też łatwo zweryfikować, czy zakupiony produkt jest objęty akcją, służy do tego dedykowana wyszukiwarka.

 

Nowy terminal zakupowy

Banner newsletter

Banner narzędzie.interparts.pl

Kontakt z naszym handlowcem

Piotr KamińskiKoordynator ds. rozwoju rynku

606 672 140

Robert Kosowski(oddział Białystok, Ogrodniczki)

728 954 466

Grzegorz Fedorowicz(woj. dolnośląskie)

696 025 656

Adrian Kruszewski(woj. pomorskie - obsługa stacjonarna z CE)

784 045 326

Ireneusz Chmieliński(woj. mazowieckie - obsługa stacjonarna z CE)

662 270 761

Jacek Stawiarski(woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie)

666 368 638

Maciej Klessa (woj. wielkopolskie)

662 270 766

Firma Inter Parts jest Beneficjentem środków z  Unii Europejskiej w ramach programu Narodowa Strategia Spójności

Mazury Gold & Country Club
Logo Mazury Golf & Country Club