#

Zmiany w zamówieniach dotyczące minimum logistycznego

26/04/2016

W celu podniesienia jakości usług logistycznych świadczonych przez Inter Parts,  pragniemy  poinformować Państwa o zmianach w warunkach współpracy w obszarze realizacji zamówień oraz dostaw towarów.

 

Zmianie ulegają: minimalna wartość realizowanych zamówień oraz wysokość opłat za dostawy towarów poniżej minimum logistycznego . 

Od dnia 01.05.2016 w przypadku gdy wartość sumy zamówień przeznaczonych do realizacji  nie przekroczy 100 PLN netto, zamówienie nie będzie realizowane. Przyjmuje się 100 PLN netto jako wartość minimalną zamówienia, które będzie realizowane w dniu złożenia zamówienia. W przypadku nieosiągnięcia minimalnej wartości zamówienia towar pozostanie na rezerwacji do czasu jej ważności lub osiągnięcia wartości zamówienia powyżej minimum (100 PLN netto). 

Wszystkie  Państwa zamówienia będą dostarczane  bezpłatnie przez firmę Inter Parts    wyłącznie w przypadku, gdy wartość zamówienia będzie wyższa od 200 PLN netto lub średni poziom zakupów z ostatnich trzech  miesięcy  wyniesie nie mniej niż 10 000 PLN netto miesięcznie. Zamówienia o wartościach niższych niż 200 PLN netto będą realizowane transportem Inter Parts  przy dodatkowej opłacie transportowej, która wynosi 15 PLN netto.

Z dniem 01.05.2016 przyjmuje się, że koszty dostaw towarów realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich pokrywa Inter Parts tylko i wyłącznie wtedy,  gdy wartość zamówienia jest wyższa niż 500 PLN netto. Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 500 PLN netto, ponosi zamawiający i jest on zgodny z aktualnym cennikiem  firmy  kurierskiej  świadczącej dla Inter Parts usługę logistyczną.

Drodzy Kontrahenci  jesteśmy przekonani, że wprowadzone zmiany będą zauważalne w najbliższym czasie  w postaci wyższego poziomu świadczonych usług  przez Firmę Inter Parts.

                         

 

Nowy terminal zakupowy

Banner newsletter

Banner narzędzie.interparts.pl

Kontakt z naszym handlowcem

Piotr KamińskiKoordynator ds. rozwoju rynku

606 672 140

Robert Kosowski(oddział Białystok, Ogrodniczki)

728 954 466

Grzegorz Fedorowicz(woj. dolnośląskie)

696 025 656

Adrian Kruszewski(woj. pomorskie - obsługa stacjonarna z CE)

784 045 326

Ireneusz Chmieliński(woj. mazowieckie - obsługa stacjonarna z CE)

662 270 761

Jacek Stawiarski(woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie)

666 368 638

Maciej Klessa (woj. wielkopolskie)

662 270 766

Firma Inter Parts jest Beneficjentem środków z  Unii Europejskiej w ramach programu Narodowa Strategia Spójności

Mazury Gold & Country Club
Logo Mazury Golf & Country Club