26/04/2016
W celu podniesienia jakości usług logistycznych świadczonych przez Inter Parts, pragniemy poinformować Państwa o zmianach w warunkach współpracy w obszarze realizacji zamówień oraz dostaw towarów.
Zmianie ulegają: minimalna wartość realizowanych zamówień oraz wysokość opłat za dostawy towarów poniżej minimum logistycznego . Od dnia 01.05.2016 w przypadku gdy wartość sumy zamówień przeznaczonych do realizacji nie przekroczy 100 PLN netto, zamówienie nie będzie realizowane. Przyjmuje się 100 PLN netto jako wartość minimalną zamówienia, które będzie realizowane w dniu złożenia zamówienia. W przypadku nieosiągnięcia minimalnej wartości zamówienia towar pozostanie na rezerwacji do czasu jej ważności lub osiągnięcia wartości zamówienia powyżej minimum (100 PLN netto). Wszystkie Państwa zamówienia będą dostarczane bezpłatnie przez firmę Inter Parts wyłącznie w przypadku, gdy wartość zamówienia będzie wyższa od 200 PLN netto lub średni poziom zakupów z ostatnich trzech miesięcy wyniesie nie mniej niż 10 000 PLN netto miesięcznie. Zamówienia o wartościach niższych niż 200 PLN netto będą realizowane transportem Inter Parts przy dodatkowej opłacie transportowej, która wynosi 15 PLN netto. Z dniem 01.05.2016 przyjmuje się, że koszty dostaw towarów realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich pokrywa Inter Parts tylko i wyłącznie wtedy, gdy wartość zamówienia jest wyższa niż 500 PLN netto. Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 500 PLN netto, ponosi zamawiający i jest on zgodny z aktualnym cennikiem firmy kurierskiej świadczącej dla Inter Parts usługę logistyczną. Drodzy Kontrahenci jesteśmy przekonani, że wprowadzone zmiany będą zauważalne w najbliższym czasie w postaci wyższego poziomu świadczonych usług przez Firmę Inter Parts.
|