#

Harmonogram dostaw w okresie świąteczno-noworocznym

16/12/2024

Szanowni Klienci,

W związku z nadchodzącym okresem świąteczno-noworocznym chcielibyśmy poinformować o zmianach w harmonogramie dostaw z magazynu Centralnego w Stawigudzie:

  1. Ostatni dzień wysyłki przed świętami poniedziałek 23.12.2024.:
    Zamówienia złożone w tym dniu zostaną wysłane tego samego dnia trasa dzienną lub nocną
  2. Przerwa świąteczna:
    W dniach 24-26.12 nie realizujemy wysyłek.
  3. Wysyłki poświąteczne:
    Zamówienia złożone w czasie przerwy świątecznej będą realizowane od dnia 27.12 do 30.12.2024 zgodnie ze standardowym harmonogramem dostaw.
  4. Sylwester i Nowy Rok:
    • W dniu 31.12.2024 nie realizujemy zamówień i nie wysyłamy towaru.
    • W dniu 1.01.2025  nasz magazyn będzie nieczynny.

Prosimy o uwzględnienie powyższych terminów przy składaniu zamówień, aby uniknąć opóźnień w dostawie.

Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku!

 

Nowy terminal zakupowy

Banner newsletter

Banner narzędzie.interparts.pl

Kontakt z naszym handlowcem

Piotr KamińskiKoordynator ds. rozwoju rynku

606 672 140

Robert Kosowski(oddział Białystok, Ogrodniczki)

728 954 466

Grzegorz Fedorowicz(woj. dolnośląskie)

696 025 656

Adrian Kruszewski(woj. pomorskie - obsługa stacjonarna z CE)

784 045 326

Ireneusz Chmieliński(woj. mazowieckie - obsługa stacjonarna z CE)

662 270 761

Jacek Stawiarski(woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie)

666 368 638

Maciej Klessa (woj. wielkopolskie)

662 270 766

Firma Inter Parts jest Beneficjentem środków z  Unii Europejskiej w ramach programu Narodowa Strategia Spójności

Mazury Gold & Country Club
Logo Mazury Golf & Country Club